Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens shopping. Det blev endel grejer ...

Publicerad 2011-02-27 15:18:48 i Allmänt

img_1110 (MMS)

Gårdagens shopping. Det blev endel grejer på Ikea igår. Det brukar ju ifs alltid bli lite smått och gott men vi höll oss till listan. Vi tittade på en ny säng till Alvin som vi har tänkt köpa till 2 års present. Sängen hette "Gulliver" och den kommer nog bli jätte bra.  Annars köpte vi lite saker som pall till toaletterna, glasskålar, ramar och lampor mm. Det blev också en tripp till Chili där jag köpte en vägghylla och på Rusta blev det lite kritor till Alvin. På kvällen hade vi lite grillfest hos oss. Alvin blev febrig på kvällen (38 g), men vaknade upp på natten med 39,5 g. Han var jätte hängig och grinig men efter en Alvedon gick febern ner. Får hoppas nu att han håller sig frisk så han kan komma tillbaka till fsk i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela