Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bye bye Januari och välkommen Februari! Tr...

Publicerad 2011-02-01 16:34:28 i Allmänt

img_0035 (MMS)

Bye bye Januari och välkommen Februari! Trodde aldrig januari månad skulle ta slut. Nov gick skit fort och snart var det jul sen kom långa Jan. Gah äntligen är den månaden över. Nu närmar sig våren, nu ska jag bara leta efter vårtecken och hoppas på en väldigt varm och solig vår efter denna långa, kalla vinter.  När våren nu är på väg och Alvin nyss börjat på fsk behövs det inhandlas en massa nya kläder, skor, gummistövlar, jackor och regnkläder. Och det dubbla behöver han ha oxå nu när han går på fsk. Gah det bli en dyr månad denna månad. Förra månaden köpte vi en massa nya "dagiskläder" lite mer slit och lek kläder som mjukis. Lite lättare och skönare att leka med på fsk. Mjukis är ju överlag lite större och rörligare kläder. Här är Alvin i några av hans nya kläder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela