Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På G till VC

Publicerad 2011-12-12 15:22:29 i Familjeliv

Idag är Richard ledig och meningen var att vi skulle spendera dagen på stan i h ordna det sista till jul. Men eftersom barnen varit sjuka en längre tid tänkte jag då passa på och kolla barnen hos läkaren när ändå Richard är hemma och kan hjälpa till då båda grabbarna bör kollas. Vi blir ju inte riktigt friska och på 2 månader har Avin varit på fsk 1 vecka. Behöver jag säga att jag är trött på denna sjuksstuga?

Idag har vi bytt sängkläder, tvättat filtar, kuddfodral, matta, leksaker, storstädat i kök och sovrum. Bort med alla baciller!

Nu vill jag har friska barn till jul och hoppas vi kan få någon hjälp av läkaren. Wish us luck!

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-12 20:16:49

hoppas det gick bra på Vc och att ni fick några bra svar.. inte roligt att ha det så där.. Härär nu Olivia frisk och det är vi glada över.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela