Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu är granen uppe!

Publicerad 2011-12-14 10:58:39 i Familjeliv

Igår satte vi upp julgranen och klädde den så fin som Alvin säger. Alvin satte dock alla kulor på ett och samma ställe. Det var julmusik och pepparkakor framme så det var verkligen julstämning här hemma på lucia. Meningen var ju att vi skulle klä granen på söndag den 4de advent men då jobbar Richard som jobbar skift nu i 10 veckor.

 

På tal om julstämning, tror ni vi Hinner få någon snö till jul då? Just nu regnar det till våra 4 plusgrader. :/

 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-14 13:49:01

ja du har så rätt så det är jag som var förvirad.. i går när jag skrev.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela