Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julmarknad och julkalender

Publicerad 2011-12-01 19:08:57 i Familjeliv

Ikväll var vi ute med moster Elin på julmarknad här i centrum. De sålde fina julkransar och julblommor av olika slag och en massa annat som hör julen till. De bjöd även på glögg och pepparkakor till Alvins förtjusning. Alvin gick glatt och knaprade på sin kaka och tyckte de var super mysigt trots att vi inte såg skymten av snön. Nu sitter vi och muser framför julkalendern och har precis öppnat luckan. Alvin tyckte verkligen det var bra och spännande och öppna luckan var ju hur kul som helst. Nu längtar han säkert till nästa avsnitt som är i morgon.

Kommentarer

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-12-01 21:20:54

mysigt!

Postat av: Natta

Publicerad 2011-12-01 23:03:59

Sv: Kul att du gillade min blogg! Hoppas du får en lyckad helg! :)

Postat av: Arlene

Publicerad 2011-12-02 00:11:10

Nej ingen snö här heller, men jag tycker det är bra så. Jag och snö går INTE bra ihop. Kram

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-02 16:17:46

vist är det myssigt bara snön som saknas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela