Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En tripp till stan

Publicerad 2011-12-20 17:13:37 i Shopping

Idag åkte jag och träffade mamma och syran i knäppingsborg där vi hämtade julskinkan som vi beställt och så handlade vi lax och sill i fiskmagasinet till jul.

När vi ändå var nere på stan blev det nån julklapp och en klapp till pappa som vi ska lägga på minneslunden.

Efter allt handlande avslutade vi kvällen på stan på ett fik och småtjattrade lite med lite god fika.

Nu ska vi fortsätta kvällen med att slå in ytterligare några paket. 4 dagar kvar till jul!

 

 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-12-20 22:40:12

God fika ser det ut som! :)

Postat av: Trees gravid i london

Publicerad 2011-12-25 02:24:14

Ser helt underbart gott ut det dar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela