Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Breaking down

Publicerad 2011-12-05 14:23:39 i Allmänt

Igår gick jag och Richard på dubbeldate med syrran och hennes kille och såg på bio. Vi har längtat länge efter att se breaking down, älskar bara Twillight filmerna. Förra veckan såg vi filmerna innan så vi var uppdaterade. Det hände inte så mycket i början utav filmen utan allt skedde i slutet och så slutade filmen bara mitt i så nu har jag lust att läsa boken för att få veta vad som händer. Nästa november har den filmen biopremier. Längtar!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-12-05 18:02:25

Jag letade efter nya bloggar att läsa på blogglovin så på det sättet hittade jag hit :D Hoppas du får en trevlig kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela