Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

50-års fest!

Publicerad 2011-12-18 10:35:24 i Festligheter

Idag fyller svärfar/barnens farfar 50 år. Det firades stort igår i en lokal där de bor tillsammans med hans bror (de är tvillingar). Richard hade gjort ett kollage tillsammans med hans kusiner (tvillingbrorsans barn) till födelsedags"barnen" och sedan fick han en chokladprovning (behöver jag säga att han älskar choklad?) på en chokladbutik i stan av oss. Det bjöds på god mat, dricka och efterrätt och trevligt var det även om man spenderade hela kvällen med att bara springa efter Alvin. Alvin var en vilde minst sagt och snodde farfars Aladin choklad hela tiden. Folket kommenterade flera gånger om vilken "härlig unge" han var så de var ju ändå kul att höra. Nu är det bara en vecka kvar till nästa fest, pjuh!

Grattis igen svärfar på 50-års dagen. :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela