Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

5 månader

Publicerad 2011-12-22 09:58:19 i Milo <3

Ikväll blir älskade Milo 5 månader gammal. Tänk vad tiden går, nästa månad är han ju lixom 1 halvt ÅR. 5 månadersdagen firas såklart med lite god mat, denna gång potatis och morots puré.

Det är mycket joller här hemma och prutt ljud från munnen just nu och favoriten är gåstolen där han sitter i i stort sätt halva dagen iallafall och går omkring med öppen mun och armarna rakt sträckta för att kunna ta sig fram till något spännande.

Milo ska mätas och vägas den 29:de så än vet jag inte hur stor han är, men lång och smal är han i varje fall.

Grattis mammas plutt på 5-månaders dagen! ❤

 

 

 

 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-12-22 17:07:11

Söta bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela