Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

3:e advent

Publicerad 2011-12-11 19:11:02 i Familjeliv

Ikväll firar vi tredje advent med lussebullar och must framför julkalendern.

Idag har jag och Richard rensad frådet så att alla julklappar skulle få plats. ;) Alvin har varit en duktig storebror och hjälpt mamma byta blöja på Milo och tagit på honom pyjamas och strumpor. Milo blev helt till sig av glädje när han fick sådan uppmärksamhet av storebror. De är så söta!

Julgran har vi även skaffat osss idag som än så länge ligger på balkongen tills vi ska klä den vilket både Alvin och Richard (säkert Milo med) vill göra redan nu men jag tänker mig tidigast 4de advent. Hur tänker ni andra? När sätter ni upp eran gran? Har ni äns köpt en gran än?

 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-12-11 19:37:21

Här åkte granen fram förra v på tisdan kanske, hmhm... Vi är ju inte hemma över jul så jag vill ju hinna njuta ordentligt av den lilla jul vi fått upp. Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2011-12-11 20:21:49

Jag har tänkt köpa nästa helg o klä då med, kanske blir mysigt på 4 advent. Lagom sådär 1 vecka innan, fast jag tror vi med tog fram bara nån dag innan jul när vi var små med.

Postat av: Christin

Publicerad 2011-12-12 19:19:01

Behöver jag säga hur vi gör...? ;)

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2011-12-12 20:10:25

Nae Christin!! Haha :-)

Postat av: tessan

Publicerad 2011-12-13 06:55:37

jo det kliar lite i fingrarna man man vill ju inte bara göra saker i förväg häller.



Jo det är lite så mina tankar gå kring det hella att det kan ju va bra att ha den uppe innan den andra kommer då man inte vet hur det kan bli i fall man blir kvar i några dagar eller åker hem rätt fort.



Hu var det för er?? hur länga var ni kvar på bb.??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela