Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka till vardagen. Idag lämnade jag A...

Publicerad 2011-08-09 09:39:50 i Allmänt

img_2925 (MMS)

Tillbaka till vardagen. Idag lämnade jag Alvin på förskolan efter ett 10 veckor långt sommarlov och sommarhäng på landet Men det blir en mjukstart denna vecka då Richard är ledig onsdag torsdag så tog Alvin också ledigt de dagarna. Alvin ville till en början inte gå in men med mammas hand i sin knallade vi tillslut in och då sprang han in direkt och började leka med kompisarna Personalen grattade oss till Milo och berättade att de saknat Alvin som varit borta så länge. Härligt att höra! Innan Alvin tog sommarlov firade de hans 2 års dag så idag fick vi lite saker med oss hem från den dagen. Det var ett fint underlägg de gjort till honom, en rosa målad kotte och sten Alvin gjort och några foton från inskolningen. Nu är vi alltså inne på andra terminen på förskolan. Efter att ha lämnat Alvin ska nu Milo och jag till BVC för en andra vägning och mätning.

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-08-09 11:23:14

åh så fint =)

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-08-09 12:25:16

SV: Jag väger mig men försöker att göra det sällan, mäter mig gör jag typ var tredje månad ungefär. Vilket som är viktigast? Hmm.. egentligen är det måttbandet när man tränar hårt =)

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-09 19:52:16

Vilket fint grattis-collage de gjort åt Alvin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela