Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Startvikt!

Publicerad 2011-08-09 13:57:28 i Allmänt

img_5953 (MMS)

Då var man nere på startvikten jag hade på inskrivningen på MVC. Jag har alltså gått ner mina 8 gravidkilon! Idag på BVC passade även jag på att väga mig då jag saknar våg hemma. Jag har alltså inte vägt mig sen jag kom hem ifrån BB då jag hade gått ner 6 kg och kunde ha mina vanliga kläder direkt. Nu när Milo knappt är 18 dagar har jag gått ner ytterligare 2 kg vilket jag är mycket nöjd med speciellt eftersom jag inte gjort något för att gå ner i vikt. Med Alvin vägde jag lite mindre på inskrivningen än med Milo så jag hoppas på att komma ner till den vikten igen, bara något kilo till alltså, det ska väl inte vara något problem? Vi får se om det går lika fort! Tur att man går till BVC 1 gång i veckan så man kan väga sig. ;) Milo hade lagt på sig ca 150 gram sen förra veckan och växt 6 mm, det går undan såhär i början. Nästa kontroll har vi nästa onsdag igen. :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-09 19:59:16

Det är ju sinnessjukt ju.. men väldigt skönt kan ja tänka mig..

jag hoppas att mina sista försvinner nu när jag börjar jobba o slita igen =P

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-09 20:05:23

Wow inte dåligt det. Själv har jag lite kvar och sommarens onyttigheter har inte gjort det lättare direkt. ;)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-09 21:56:08

FUSK!!! Nä då.. Man får ju gratulera =)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-08-10 20:13:40

åh härligt att ha gått ned allt!

jo då den kom fram, bara jag som inte varit inne och godkänt.



hon har 56 nu och har plockat fram 62.

ja tänk så skönt å få vara hemma ännu mer båda två.

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-08-10 23:32:48

GRATTIS!!!

Tänk om man hade det så lätt...avis! :)

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela