Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På spånkan!

Publicerad 2011-08-10 12:03:32 i Allmänt

img_9093 (MMS)

Nu sitter hela familjen inklusive hunden på spårvagnen påväg ner till stan för lite shopping sen ska vi åka vidare till landet. Där väntar vi på att utemöbler ska komma som min kära mor beställt till idag. De skulle komma mellan 1-4  så vi kan få vänta ett tag. Efter jobbet kommer också barnens mormor (momo) ut som för övrigt fyller år idag, ett stort grattis till dig! På stan hoppas jag på att hitta nya gummistövlar till Alvin vars fötter växer som ogräs. Skulle behöva två par så ett par kan stanna på "dagis". Vi får se hur det blir med den saken. Lille Milo kanske också behöver något nytt? Dock inget jag kommer på nu. Visar i ett senare inlägg om jag hittade något intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela