Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min lilla Milo <3

Publicerad 2011-08-11 09:53:52 i Allmänt

img_7730 (MMS)

Min lilla Milo. Han bara sover, äter och bajsar hela dagarna. Nu är han också vaken lite ibland, då tränar man nacken som han för övrigt är rätt stadig i nu. Eftersom Milo nu är 53 cm och stadig i nacken tänkte jag ta fram Baby Björn bärselen och bära honom i. Allt blir ju mycket enklare för en tvåbarnsmamma med hushållssysslor då! Milos favorit just nu är iallafall att åka vagn, han somnar direkt och sover i flera timmar. Han tycker också om när man sjunger för honom och blir lugn av det. Han har väl hört när vi sjungit vaggvisor för Alvin när han låg i magen. Han börjar nu också bli van vid Alvins alla kladdiga och blöta pussar som han får varje gång han går förbi. Tror faktiskt att han börjar att gilla dom med nu. Mina har han alltid gillat. ;) Detta var då dagens Milos intressen, nästa vecka kan det vara helt annorlunda. Utveckling sker hela tiden!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-11 11:55:33

Mysigt att Milo är vaken mer nu. :)



Sv: Ingenting faktiskt, min svärmor brukar komma över med blommor och bakelser ibland bara sådär. :) Mycket uppskattat. ^^

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-08-11 13:06:22

vi är en rätt så liten stad så affärerna håller till på ett plan som tur är. men om man åker till tex halmstad så är det samma där. så himla dumt!!

men det är sånt man ser nu när man ska ta sig fram med vagn å barn

Postat av: Richard

Publicerad 2011-08-11 14:00:11

Min älskade lilla Milo :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-11 22:25:55

Första tiden är de bra tråkiga hahahhaa

Postat av: Ida & Jouline

Publicerad 2011-08-12 20:49:29

Åh vilken söt liten kille. Tiden går alldeles för fort tycker jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela