Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 4 veckor.

Publicerad 2011-08-19 07:31:48 i Allmänt

img_2616 (MMS)

Milo 4 veckor. Shit  vad tiden går, Ångest! Tänk att om bara 3 dagar blir min fina Milo 1 månad. Bebislukten är borta säger Richard, själv har jag så dåligt luktsinne så jag kände den knappt från början. Jag som ville att den aldrig skulle försvinna, iallafall inte på länge! Man ser också att Milo har knubbat på sig lite, babyhullet börjar sätta sig på plats. Han är dock fortfarande väldigt smal. Milo är stor nog för sele nu så den används flitigt. Så fort jag lyfter i honom i vår baby björn sele börjar han snarka, så mycket gillar han den. Eftersom Milo fyller 4 veckor idag blir det att köpa något fint på stan. ;) Jag är ute efter en eller två tjocktröjor för våra kalla kvällar. Förresten har han växt ur storlek 50 nu, dags att ta fram st 56. Mammas stora kille <3

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-19 10:32:05

ja tiden springer på.... du får försöka hitta den där pausknapen så kan du säga vart den fans sen så vi med kan använda den. ser så mysigt ut jag längtar värkligen till våran nu när man ser allas bebisbilder.

Postat av: Sara - F O T O

Publicerad 2011-08-19 18:12:00

sv: Taack! Han är en schäfer/labrador, ja jag tyckte de var helt okej (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela