Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag tog Alvin med sig lillbrorsan till öp...

Publicerad 2011-08-08 13:57:46 i Allmänt

img_0898 (MMS)

Idag tog Alvin med sig lillbrorsan till öppnaförskolan för första gången. Tyvärr var han inte ett dugg intresserad av att visa upp honom utan det fanns ju en massa leksaker där som var mycket roligare. Det som var roligast förutom bilarna där inne var nog utomhusleksakerna. Utemöbler, bilar och mycket annat var riktigt kul! Annars tyckte iallafall jag att det var kul att visa upp lille Milo. Föräldrarna och personalen tyckte han var så liten och söt. Man glömmer ju så fort att de varit så små för även de är ju småbarnsföräldrar. De kunde heller aldrig tro att jag födde barn för två veckor sedan då magen redan är borta och har varit ett tag. Härligt att höra! :-) imorgon blir det BVC för Milo och förskolan för Alvin för första gången sen Alvin tog sommarlov för 10 veckor sedan. Vilken dag det kommer att bli! :)

Kommentarer

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-08-08 21:55:35

Åh, man glömmer ju sååå fort hur små de var!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-08 23:00:19

Härligt att f komma tillbaka till dagis kan jag tänka mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela