Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag är Richards sista lediga dag

Publicerad 2011-08-18 09:55:08 i Allmänt

img_0514 (MMS)

Idag är Richards sista lediga dag sen åker han och jobbar natten. Jag och barnen blir alltså ensamma i stugan mitt i skogen i mörkret. Nejdå det ska väl inte bli något problem, har ju hundarna med. Hoppas bara mina armar räcker till alla eller kommer ja behöva fler för att räcka till? Det är sådant som märks. Igår kom söta Leon med familj hit för att grilla lite med oss. Med sig hade de jätte fina presenter till barnen.  Milo fick sin första egna filt av märket "Elodie Details". En jätte fin och mjuk filt som Milo säkert kommer att älska. Alvin fick modellera som han leker för fullt med just nu, de var verkligen jätte kul. Vi får tacka så mycket! Vattenlek var det som gällde i regnet igår. Barnen försökte samsas med vattenkanorna men det var inte lätt men det gick bra tillslut. De är för roliga barnen. Idag blir det att börja förbereda för lördagens kräftskiva. Det är bl.a. Partytältet som ska upp och bord och stolar som ska tvättas. Skulle vara kul att hinna med en sväng till augustifesten  som börjat i stan med men det är inte säkert.

Kommentarer

Postat av: Sara - F O T O

Publicerad 2011-08-18 19:30:54

Härlig blogg! Kolla gärna in min fotoblogg, och kommentera förstås ;)

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-19 10:30:50

ser ut som dom har väldigt rolgit i hopp.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-19 12:40:37

Mysigt med kräftskiva!

Du ska se att det går bra nu när du ska vara själv med dina småttingar. :) Man vänjer sig tydligen vid det också. :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-20 10:54:44

Klart du med ska göra en sån "this is me" lista =) Man kan ju liksom välja vad man vill dela med sig av hehe.

Man märker ju att Alvin & Leon får roligare och roligare tillsammans för varje gång vi ses.

Vi får väl hinna med en fika snart igen, eller en promenad tsm bara el nått.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela