Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga sommardag! Imorse tog vi oss en pr...

Publicerad 2011-08-04 10:41:24 i Allmänt

img_0235 (MMS)

Härliga sommardag! Imorse tog vi oss en promenad ner till Himmelstalundsbadet. Vi tog och packade med oss picknickkorgen och filten så vi kan spendera hela dagen där. Alvin packade också med sig några leksaker. Väl framme tog jag fram den stora filten medan Alvin och pappa hade bråttom i vattnet. Det var bara att byta om och hoppa i vattnet direkt. Alvin har inte äns kommit upp ur vattnet en ända gång än. Får se hur det kommer gå att få i honom lunch om ca 1 timma. Fikat kommer nog locka iallafall. Lille Milo ligger lugnt och svalt i vagnen och snarkar. Jag tänkte att han skulle få lufta rumpan på en handduk i skuggan när han vaknat.  Igår sov han prick hela dagen. En gång 5 timmar i rad! Får se hur det blir idag, det är väl värmen som gör dom lite slöa. Nae nu ska jag plaska lite!

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-04 13:18:14

Va härligt att du känner dig så bra där nere. Det är min största rädsla. Att det ska bli som sist =(

Postat av: tessan

Publicerad 2011-08-04 14:10:27

ser skönt ut man jag har bålifa minen där i fårn när jag var lite så vi går inte ditt. man man kanske skulle gör det.

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-08-04 14:33:50

ser superhärligt ut! ^^ själv sitter man "instängd" på ett kontor... suck!

njuuuut av det underbara vädret. =) kram kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-04 19:47:10

Åh härligt att åka iväg och bada. :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-08-04 21:16:32

Härlig dag och vilken lyx att du redan kan bada! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela