Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Här har vi världens stoltaste kille

Publicerad 2011-08-12 08:32:56 i Allmänt

img_4743 (MMS)

Här har vi världens stoltaste kille som fått sitt första vykort på posten. Det var ju också en APA på kortet som Alvin älskar. Närmare exakt var det Nicke nyfiken. Alvin sprang omkring länge och visade stolt upp sitt kort, peka och sa "apa"! På kortet stod det "grattis till att ha blivit storebror". Det var så gulligt att någon tänkt på Alvin med och han blev sååå glad. Annars är det ju bara (eller bara och bara?) Milo som fått "välkommen till världen" vykort. Tack snälla rara ni som skickat alla dessa fina kort, de värmer!

Kommentarer

Postat av: Viktkamp

Publicerad 2011-08-12 13:42:38

åh så roligt för honom =) lätt att man glömmer bort storasyskonen, igår träffade jag två pojkar varav den ena bara är halvåret och den andra 3,5 år.. jag var väldigt noga att ge lika mycket uppmärksamhet till bägge =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela