Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens kräftskiva

Publicerad 2011-08-21 13:13:20 i Allmänt

img_5426 (MMS)

Gårdagens kräftskiva blev verkligen lyckad! Vi blev jätte nöjda med dukningen och vädret blev kanon (solen lyste oss varma) men bäst av allt var såklart sällskapet. Kräftorna var dock inte goda, vi hade lyckats köpa Svenska kräftor med dy på, så vidrigt! Vi hade dock också kinesiska som smakade mycket godare. Mammas pajer var underbara och många åt inte bara en eller två gånger utan tre hela gånger. Såklart var det många som träffade Milo för första gången så de hade ju en massa presenter med sig. Milo fick en massa fina kläder till hösten och självklart fick Alvin en massa med. Alvin blev helt till sig när han såg paketen och bara slet upp leksakerna och började leka direkt. Nu får vi se om det blir någon mer kräftskiva i år, måste dock säga att jag tyvärr  fick lite avsmak av kräftor nu. :(

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-21 22:25:19

Jag har ju då ett litet konstigt förhållande till mat, men jag har nog över lag varit nyttig av mig. JAg var nämligen tjock som 20 åring och när jag lyckades gå ner 20 kilo lovade jag mig själv att aldrig hamna där igen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela