Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Flyttat ut till landet igen

Publicerad 2011-08-14 11:38:44 i Allmänt

img_0924 (MMS)

Flyttat ut till landet igen. Igår tog vi oss till landet för att stanna hela veckan. Richard har jobbat hela helgen igen vilket betyder att han är ledig några dagar i veckan så då tänkte vi passa på att ta några sista dagar i stugan innan vi stänger igen för i år. I helgen har vi kräftskiva här ute så vi har lite att förbereda med städning och fixa i trädgården med gräsklippning osv. Denna vecka har vi alltså fult upp, hoppas bara på bra väder med så man kan vara mycket utomhus. Bara regnet håller sig borta så är jag nöjd, överlycklig skulle jag bli om solen lyste och det var sommarvärme ute men det har jag svårt att tro då man redan känt hösten i luften i ett par dagar nu. Nu ska vi iallafall njuta av ett par sista dagar i lugnet och fågelkvittret!

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-08-14 14:36:23

MYS!

Hoppas att du mår bättre med blödningarna nu. Ta hand om dej!

KRAM

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-14 21:09:07

Nä, tror inte hon förstår. Hon vet inte vad en bebis är hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela