Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Det värsta med landet -mygg!

Publicerad 2011-08-16 10:51:10 i Allmänt

img_0208 (MMS)

Det värsta med landet -mygg! Ser ni stackars Alvins stora myggbett i pannan? Men lika gl'a är Alvin för de! Vi andra i familjen har också förstås myggbett men vi lider lite mer av dom. Vissa kliar asmycket andra mindre mycket. Konstigt det där. Idag blir det att fortsätta med trädgårdsarbetet, började nämligen lite smått med det igår. Det är baksidan av stugan som gäller idag. Svampgrytan står just nu och puttrar i köket så jag hoppas den smakar sen (finns det något godare?). Sen sticker Richard till jobbet för en sista arbetsdag sen tar vi "helg". Jag, barnen och hundarna ska bara njuta av utelivet idag. Kan tänka mig att det blir en tripp till stranden för att leka på lekplatsen. Imorgon är det dags för 3dje BVC kontrollen.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-16 12:12:16

Usch, mygg. :( Jag avskyr dem! Barn kan ju vara rätt känsliga mot dem med. :/

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-08-16 18:30:00

Ja fy för mygg!!!

Men mmmmmm för svampgryta! :)

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-16 21:37:35

vist är dom jobbiga dom där små sakarna som suger blod det tycker olivia med och hon fick sig några stycken i ansitet hon med när vi var ute i ksogen i går. vad har du i svampgrytan då?

Postat av: Jessica & Alma

Publicerad 2011-08-16 21:55:28

stackarn, dom djuren klarar man sig utan. tyvärr så älskar myggorna mig:S

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-16 22:18:59

HATAR dom små äckliga sakerna hahaha

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-17 10:17:56

vi var inte i vrinneviskogen kan tänka mig att det msesta är utplockat där. vi var ute hos robbasn föräldrar och gick.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela