Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Resultatet av badrummet

Publicerad 2011-08-26 09:16:48 i Allmänt

img_5067 (MMS)

Det nyrenoverade badrummet blev klart i somras (ca 1 1/2 månad sedan) men eftersom vi bodde på landet då har jag inte brytt mig om att inreda det och haft fullt upp att fixa till Milos ankomst istället så som att ta fram och bädda spjälsäng och vagga. Men igår passade jag på att handla lite (okey en hel del) på H&M bl.a. Duschdraperi och badrumsmatta. Fick passa på att shoppa lite då det var clubb dag på H&M igår vilket innebär 10% rabbat + att jag hade ett presentkort på 150 kr. Jag blev faktiskt rätt nöjd med vårt nya badrum. Lite färg till det vita kaklet och det gråa golvet gjorde susen

Kommentarer

Postat av: Sofie - Mamma till två små

Publicerad 2011-08-26 10:16:19

Snyggt! :)



Sv: ja att vara borta så mycket från barnen som pappa här är hade jag aldrig klarat.. Får redan nu panik bara man tänker på att gå tillbaka och jobba och dagis och allt det där.. Vill vara hemma för evigt, haha...



Ja som bonde är han väldigt sällan hemma... Blir när det är dåligt väder typ... :(



Hoppas ni har en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela