Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka på "Dagis"

Publicerad 2011-08-30 09:54:04 i Allmänt

img_2030 (MMS)

Då var vår lilla eller ska man säga stora (?) killen tillbaka på förskolan. Han vägrade gå av vagnen när vi skulle in på avdelningen (kör ju in vagnen då Milo ligger i den) så jag fick bära in honom. De skulle vara ute på gården som är på baksidan men Alvin, stackarn vägrade släppa taget så jag fick följa med honom ut på gården och då gick det bra. Där vinkade jag hej då och tog med mig Milo hem för lite kvalitétid. Det är ju inte ofta man har tid eller chans till lite egentid med Milo. Så nu trots att man saknar Alvin såklart så ska det bli kul att lära känna Milo  och bara mysa så som jag gjorde med Alvin när han var bebis. Nu har det mer blivit att Milo legat i gymet eller vaggan om dagarna (då han nästan bara sover hela tiden) när jag busat eller lagat mat med Alvin. Idag ska Milo få ligga på bröstet eller egemter så ska vi bara titta i varandras ögon. -mys! En så länge har vi hunnit med en skogspromenad med Casey the dog och nu ligger vi och myser i soffan framför "unga mödrar". Snart ska vi hämta hem storebror och höra om hans dag med. Love life <3

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-08-30 13:47:28

Låter underbart mysigt!

Blir väl aldrig likadant med andra barnet som me första. Ni får passa på att verkligen bara "va" när Alvin är på fsk.



kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-30 15:27:28

Så mysigt att du och Milo får tid tillsammans. Låter toppen!

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-30 15:55:07

kan tänka mig att det inte blir samma sak som med första barnet. så man får ta vara på den tiden men får.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela