Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagar på stranden

Publicerad 2011-08-17 11:18:36 i Allmänt

img_0931 (MMS)

Både igår och idag hade vi tänkt att spendera på stranden. Vattnet är faktiskt väldigt skönt, skönare än det varit i somras enligt oss. Alvin badar iallafall och är i som fisken i vattnet. Annars har han varit lite mer försiktig i sommar. Det blir att ha picknick på stranden. Vi packade picknickkorgen med ett par goda mackor. Fikat sparar vi dock till senare då Alvins kompis Leon med familj kommer hit. Då blir det att grilla lite gott medan pojkarna ska få leka av sig lite. Får avsluta dagen med en härlig kvällspromenad på stranden under solnedgången sen. Hoppas på en lika fin dag imorgon!

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-08-17 14:44:18

låtter helt toppen och myssigt hoppas ni får en trevlig kväll o dag.

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-08-17 17:57:36

Vad skönt att kunna vara på stranden. här verkar sommaren vara slut för i år.

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-08-17 20:23:36

Tack för en trevlig liten trip hos er =) Lasse blev ju helt såld på att köpa hus nu... Sommarhus..



Vi får absolut ses snart igen, förstår inte att det ska va så svårt att få till en fika lite här o där lite oftare ;)



Kram

Postat av: Millah

Publicerad 2011-08-17 22:15:56

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-08-17 22:25:55

Va? Har ni fint väder???

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-08-18 21:32:24

hejhej

Sv: nope jag har aldrig gått någon fotokurs. Men nu ingick det ju en kurs på 2,5 timmar så det måste jag ju boka in framöver. Kul ju! :)

HÄRLIGT qtt vqra på stranden, vi har också fiiint väder.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela