Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ännu en dag på landet! Här ute smälter vi ...

Publicerad 2011-08-02 15:13:38 i Allmänt

img_3119 (MMS)

Ännu en dag på landet! Här ute smälter vi nog snart bort. Vilket sommarväder vi fått!  Dagen har vi alltså spenderat ute i solen med mycket dricka och glass. Det finns ju inget godare än glass i detta väder, det kan man inte bli för bortskämd med. Något vi inte blivit bortskämda med är bad. Alvin vill inte bada i varken poolen eller i Bråviken. En annan har ju precis fött barn så det kanske inte är så där jätte bra för mig att bada? Men skönt hade det iallafall varit med ett avsvalkande dopp. Istället jagar vi varandra med vattenslangen på tomten. Ganska skönt det med faktiskt. Nu ska vi fortsätta njuta av solen. God dag gott folk!

Kommentarer

Postat av: Helenas Hem -mamma till 5 i dec

Publicerad 2011-08-02 15:28:02

MYSIGT det låter! :)



sv: tack så mycket! Det känns jättekul att vänta en tredje tjej. Jag har ju 2 grabbar sedan förut så Jocke får väl "låna" dom! Hahaha. Visst hade det varit kul med en pojke också förstås. Men det spelar ingen roll egentligen.

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela