Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga! Ligger på soffan med magsjuka. ...

Publicerad 2011-04-12 09:56:04 i Allmänt

img_1153 (MMS)

Sjukstuga! Ligger på soffan med magsjuka. Hela familjen känner av det men jag är störtsjuk. Har spytt en gång i halvtimmen sedan igårkväll och försöker nu stilla magen. Efter ett halvt glas avslagen cola har jag inte spytt på 1 timma. Hoppas det fortsätter så. Igår natt fick jag inte heller någon sömn då Alvin vaknade minst 1 gång i timman hela natten och skrek och inatt var det min tur. Börjar känna att jag behöver min sömn och vila nu. Som tur är vabbar Richard så jag kan få vila upp mig.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-12 10:16:28

Stackars er och du har väl spytt för ett helt regemente, nu får det väl vara nog! Lider med er, Krya på er! Bamsekramisar <3

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-12 11:24:14

Krya på er! Hos oss är det bara den lille som har åkt på det än så länge! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela