Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Så här ser det ut hos oss just nu. Det är ...

Publicerad 2011-04-14 09:10:44 i Allmänt

img_0395 (MMS)

Så här ser det ut hos oss just nu. Det är alltså toalett och tvättstugan på nedervåningen som renoveras pga fuktskador. Nu står det en fläkt där inne som är på 24/7 och bullrar i upp till två månader. Alvins rum står mittemot så det är lite svårt att natta honom i det rummet då det låter som mest där. De har varit igång med renoveringen sedan i måndags så vi har inte kunnat tvätta sen dess. Högen växer och växer men som tur var bor mamma två gator bort där vi kan tvätta. Om 5 veckor ska vi ha kalas för lilleman som fyller två år också så det skulle ju vara bra om renoveringen var klar till dess. Men vågar man hoppas på det? Längtar iaf redan tills det blir klart. Golv och kakel är bestämt det blev grått golv och vitt kakel. Hoppas nu bara det blir fint och bra i slutändan.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2011-04-14 10:50:08

Tjejerna tackar så mycket =)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-14 22:25:41

Visst är det kul med renovering? Iaf när det är klart hihihihi



Varför tränar du inte nu?

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-15 14:46:32

Trist alltså, får ni hyran sänkt under tiden?

Då kommer erat badrum se likadant ut som vårar på nv. Fint! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela