Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskfint! Igår åkte påskriset fram. Jag va...

Publicerad 2011-04-15 09:34:30 i Allmänt

img_7422 (MMS)

Påskfint! Igår åkte påskriset fram. Jag valde gula och rosa fjädrar i år. Tyckte det skulle passa in på övervåningen. Har ju ändå rosa i vardagsrummet. Nu funderar jag på om jag ska köpa sådana söta små påskägg också som man kan hänga i påskriset? Alvin kanske skulle tycka att det vore lite kul? Vi få se hur vi gör. Annars är jag sugen på att köpa lite påskliljor, krokus och pärlhyacinter  och göra fina blomgrupper att ha inomhus också. Får se när jag hinner med det. Måste ändå köpa hem några påsar jord med. Här ska det iaf bli påskfint! Nu ska jag och Richard snart bege oss till MVC medan farmor har Alvin. Ska bli kul att äntligen ha kontroll hos barnmorskan. Kan nästan svära på att jag kommer ha dåligt järnvärde! Vi får se, uppdatering kommer senare under dagn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela