Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nu är bebiskläderna framme

Publicerad 2011-04-17 08:44:01 i Graviditet nr 2

Imorse när mina favoritgrabbar fortfarande snarka började jag plocka fram lite bebiskläder i st 50 som Alvin hade som nyfödd. Det blev vita bodys och byxor i jeans, vitt och beiget och pyjamasar i blått. Alvin är ju född i maj så vi har även kortärmade bodys och shorts i st 50 i klara färger som passar både pojkar och flickor. Bommulsmössor i vitt och vita strumpor hur små som hellst är också framtaget. Den filt vi hade med till bb med Alvin har vi också tagit fram. Det är en beige filt med vita hjärtan. Funderar på att köpa en ny till denna bebis så den liksom får en egen första filt. Eller så kanske man vill köpa en i blått/grönt eller Rött/rosa när man vet vilket kön det är? Vi får se hur vi gör! =)

Min nyfödda prins Alvin bara någon dag gammal

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-18 07:52:59

Längtar faktiskt tills jag ska göra detsamma. Att få packa upp allt och vika in... Guuuud så mysigt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela