Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

MVC besök

Publicerad 2011-04-15 12:43:33 i Graviditet nr 2

Idag var vi till barnmorskan för kontroll. Det var första kontrollen sedan inskrivningen, som vi har längtat! Vi tog blodprov, mätte magen och lyssnade på hjärtat och allt såg bra ut. Hjärtat slog snabbt i 148. Jag låg precis på mittenkurvan precis som jag gjorde med Alvin. Vågen visade också stadigt uppåt och visst hade man nått 60-sträcket med. Nästa besök dröjer ca 1 månad och då blir det ungefär samma kontroller.


Sf mått: 24
HB: 110
Blodsockr: 4,3
blodtryck: 148


Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-16 13:57:56

Så det börjas mätas direkt? Ska dit först 20 maj och är i v 24 då =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela