Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Idag firar vi påsk hos farmor och farfar u...

Publicerad 2011-04-25 18:52:52 i Allmänt

img_1726 (MMS)

Idag firar vi påsk hos farmor och farfar ute på landet. Vi åkte från det ena landstället till det andra idag. Gissa om Alvin var glad för sitt 6de påskägg?! God mat bjöds det på också, nämligen grillat, potatis och sallad.  Vi fick också en påskpresent som innehöll lite smått och gott som senap och grillolja. Vädret kan man verkligen inte heller klaga på. Hoppas det här håller i sig nu! Alvin blir hemma från förskolan denna vecka då han fått virusprickar både tunga och kropp så kanske blir det att spendera veckan på landet med. :-) Hoppas ni med haft en trevlig annandagpåsk!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-04-25 20:33:06

Lilla killen då, kan tänka mig att han är lycklig efter alla påskägg med godis/presenter. Snart dags för 2 års kalas oxå, tänk då hur han blir ;)

Fin tröja han har, vart är den ifrån? Verkligen Leons färger ju hehe.. Kram ¨på er

Postat av: britta bloggar

Publicerad 2011-04-25 22:25:07

Låter som en härlig påsk! Hoppas han kryar på sig!

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-26 09:27:52

6 st? Inte dåligt inte. Hoppas de innehöll något kul oxå =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela