Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 27, tredje trimestern. Japp ti...

Publicerad 2011-04-20 08:38:38 i Allmänt

img_8483 (MMS)

Gravidvecka 27, tredje trimestern. Japp tiden bara springer iväg och det är bara 98 dagar kvar tills bebisen ska komma. Denna vecka har halsbrännan from hell kommit. Aldrig haft halsbränna förut men de trodde folk jag hade då Alvin föddes med så mycket hår. Får se hur mycket denna bebis får då. Tröttheten har börjat komma tillbaka nu och jag känner mig inte som människa om jag inte får sova middag vilket jag aldrig har tid med. Får lägga mig tidigt på kvällen ist. Bebisen väger nu ca 1 kg och är ungefär 36 cm lång. Föds bebisen nu har den 90% chans att överleva. Nu är det ca 13 veckor kvar av graviditeten och under tiden kommer bebisen fortsätta att växa och utväcklas.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2011-04-20 19:58:30

jo den kanske kommer ut med massa hår det vet man aldrig. gud vad jag saknar min magen med nu när man ser o följer så många som är gravida.

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-04-20 20:03:19

härliga magen!!! mysigt när de växer, jag blir dock fortfarande chockad när jag går förbi en spegel haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela