Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 26. Idag är Jag ännu en vecka ...

Publicerad 2011-04-12 15:06:46 i Allmänt

img_0032 (MMS)

Gravidvecka 26. Idag (ons) är Jag ännu en vecka gången. Bebisen har nog varit lite arg på mig när jag varit sjuk så h*n sparkas och har sig hela tiden känns det som. Svårt att sova med sådana rörelser i magen.  Annars har jag "slutat" med illamåendetablettera då jag känt mig bättre på den fronten med, mår jag illa så tar jag tabletten i behov. Detta känns jätte bra för både mig och magen. Bebisen  öppnar sina ögon denna vecka och har ca 70 % chans att överleva om den föds nu. Bebisen är nu ca 35 cm lång och väger ca 850 g.

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-13 10:03:58

Tycker det var igår du gick in i ny vecka hahahhaa Fining där

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela