Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredag idag och det är ett riktigt pissväd...

Publicerad 2011-04-01 09:59:18 i Allmänt

img_5147 (MMS)

Fredag idag och det är ett riktigt pissväder ute. Dimmigt, duggit och kalt inget väder för lång promenader iaf. Alvin sov jätte dåligt i natt. Han snarkade då han blivit förkyld och nu rinner näsan på honom hela tiden. Hoppas det inte blir något värre! Idag blir det iaf att hålla oss inomhus så mkt som möjligt. Blir bara några korta promenader med hundarna. Alvin sitter och leker så fint i sitt tält.  Han leker så lugnt och fint idag, inte likt honom. Han är nog lite hängig ändå. Så det ser inte ut att bli full rulle idag. Skönt! Idag var några gubbar här och bedömde vår tvättstuga och badrum. De ska renovera allt, golv, väggar, skåp, dörrar, tak, allt! Det var verkligen behövligt. V 15 börjar dom renoveringen som tar ca 2 månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela