Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

6 år tillsammans firar Richard och jag ida...

Publicerad 2011-04-26 11:47:14 i Allmänt

img_7700 (MMS)

6 år tillsammans firar Richard och jag idag! <3 Det känns dock som det alltid har varit vi två. Kanske är det för att vi är high school sweethearts och sedan träffats som vuxna igen? Det är den första stora kärleken som gäller alltså! ;) Vet inte riktigt hur vi firar dagen, blir väl inget speciellt har ju redan varit på restaurang i helgen och vi har bytt presenter med. Snart har vi ju förlovningsdag den 19/8 med och bröllopsdag den 31/10. Allt kan man väl inte fira? Men vår första bröllopsdag får vi ju iaf göra något romantiskt på. Vad gör ni på era romatiskadagar? Något vore ju ändå kul att göra.

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-04-26 12:27:29

Stort grattis till er! :)

Postat av: Jejje

Publicerad 2011-04-26 22:47:23

Grattis till er sötisar =)

Vi har bara varit tsm i drygt 2 år haha... klart ni ska hitta på nått riktigt romantiskt på bröllöpsdagen. Barnfria då förstås ;)



Vi firar ju förlovningsdag 1 dec, dock i Knivsta istället för london haha. Så vi har bestämt att varje år åka till samma hotell och bo där en natt o bara "va".

kram

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-04-27 10:12:15

Nä men... Grattis i efterskott

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-27 10:34:41

Grattis till er! Jag o min karl har varit tillsammans i 7år den 24 april så de var inte långt från eran årsdag! :) Mycker som ligger i samma tid för oss...Hoppas magen mår bra! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela