Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I helgen har vi bara myst  och haft det br...

Publicerad 2010-09-26 18:51:26 i Alvin <3

img_5777 (MMS)

I helgen har vi bara myst  och haft det bra. I fredags hade vi ju tjejorna här på fika efter att varit på öppnaförskolan Alvin tog kontakt med flera barn vilket var jätte kul att se. Det var också jätte kul att träffa mina kompisar. Lördagen var vi i stallet och hälsade på hästarna. Alvin fick prova på att rida om han ville men han nöjde sig med att titta på de stora djuren. Idag har vi varit hos mormor och ätit paj.  I morgon ska vi vaccinera oss inför resan till Egypten. Det tråkiga är att Alvin är för liten för att få ta den. Vi ska också inhandla lite till resan. Hoppas på en trevlig dag på stan. :)

Kommentarer

Postat av: jenny ♥

Publicerad 2010-09-27 21:44:50

Hej - tittar in o önskar en riktigt fin kväll! Kram Jenny ♥



Ps: Tävla om BARN och HEM - inredning för 1000 kr på min blogg just nu - http://jennyn.se/category/tavla-och-vinn.html

Postat av: tessan

Publicerad 2010-09-29 20:15:56

hej på f gig . när vi jobbar så är vi i vattent i två timmar. en varje grupp har en halvtimme i vatnet. Så i två timmar sår jag i en masäng varje lördag nu framöver i alla fall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela