Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Höst!

Publicerad 2010-09-01 12:52:04 i Alvin <3

Idag är det 1 september och där med höst. Tycker ifs det har varit höst ett bra tag nu, typ hela augusti men idag är det höst på riktigt. Igår var alltså årets sista sommardag och den var fin. Solen lyste prick hela dagen och himlen var precis blå. Solen var varm och skön medans luften var kall och kändes sådär höstig.

Idag kommer Lina och Milou på besök. Vi ska till öppnaförskolan idag. Det blir första gången för Milou och Alvin har inte varit där sedan i vintras så det ska bli kul. Hoppas det är barn i Alvins ålder där så han får någon att leka med.

Kommentarer

Postat av: bitterfittan

Publicerad 2010-09-02 01:13:48

sjukt söt (:

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-09-02 08:12:53

Fatta det är september. Vart tog sommaren vägen?

Postat av: tessan

Publicerad 2010-09-02 10:19:25

hej .. jo klart det skulle vara kul att se med till öpnaförskolan på onsdagar är u lite svårt för mig. för olivia går på förskolan tis, ons, torsdag. så hon är bra ledig på måndagar o fredgar o helgen så klar men då är ju inge förskolan öppen . ja vist är det hös utt nu måste man ju inversiera sig i nya skor o kläder :) och även til barnen så klart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela