Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysången säsongstartade igår. Självklart...

Publicerad 2010-09-10 08:38:46 i Alvin <3

img_4892 (MMS)

Babysången säsongstartade igår. Självklart var jag och Alvin där. Alvin var nu störst då alla 15 månaders verkar börjat på förskola nu. Alvin var inte alls pigg och ville inte göra mycket. När vi kom hem så deckade både Alvin och jag. Lite feber hade vi allt och förkylda med en fruktansvärd hosta. Så det var inget roligt alls att komma hem och känna sig så kass. Idag och för den delen helgen  lär vi bara ligga i soffan och försöka krya på oss med några bra filmer. Alvin är lite piggare än mamma (som vanligt) men han kryper upp hos mig då och då ändå medan han även hinner med lite bus.

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-09-10 09:42:12

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela