Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens tandläkarbesök

Publicerad 2010-05-11 08:27:20 i Allmänt

Igår morse besökte jag tandläkaren medans Alvins farmor tog hand om honom. De lekte för fullt medans jag fick tänderna kollade. Där var det bara goda nyheter. Jag fick bara beröm över mina tänder och bäst av allt så var undersökningen gratis för mig. Eftersom jag hade så fina tänder behöver jag inte gå förräns om 2 år igen. Skönt!

Fick även ännu en god nyhet igår som jag blev så glad över! ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-12 20:28:57

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-13 13:09:03

Vad skönt att du kom iväg till tandläkaren utan min hjälp =)Det är ok om du vill skriva om det här nu =)) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela