Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin balvin står utan att hålla sig i

Publicerad 2010-05-18 19:30:51 i Alvin <3

Alvin har börjat att krypa jätte roligt. Han ser ut som en apa när han kryper på alla fyra med rumpan i vädret. Det vill säga att han går på fötter och händer istället för knäna och händer. =) Han har också börjat släppa det han håller i och står och vinglar helt själv! Han har också tagit nått steg själv när jag hållt hans händer när han går och sedan släppt taget. Han är fortfarande rätt vinglig och ramlar ganska snabbt men det är på väg. Min stora pöjk!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-18 21:25:57

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela