Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Helgen och veckan

Publicerad 2010-03-15 18:49:42 i Allmänt

Internetet slutade fungera i torsdag och idag har vi entligen fått igång det igen. Vi har ett trådlöst internet av Comviq som verkligen inte har funkat för oss. Förhoppningsvist är det sändningen som är dålig som dom säger och att det då blir bättre när vi flyttar.

I fredags hade de visning för våran lägenhet och kvinnan som tittade på den tog den direkt. Kommer verkligen sakna våran mysiga 2a och Skarphagen. Men vi kommer säkert få det bra i 3an i klockaretorpet med. Så fredagen spenderade vi oss mormor medans visningen av lägenheten var. Lördagen kom min syster över med hennes pojkvän. Vi tittade på melodifestivalen och gotta oss i diverse godheter. Söndagen kom Alvins farmor och farfar och hälsade på. Vi hyrde film och svullade pizza. =)

Imorgon ska jag ner till stan och träffa tjejorna. Får se vad vi hittar på för kul, en fika blir det ju säkert iallafall? På onsdag har bvc en mjölktandsinformation som vi troligtvist ska på och på torsdag ska vi fira Richards släkting. I helgen har vi planerat att packa lite, bra att börja lite sakta men säkert så man inte har så mycket att göra mot slutet sen. På söndag ska vi ner till Ekön och ta bort vår husvagn och allt. Det blir en sorglig dag. En fullspäckad vecka med andra ord alltså.



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-03-15 19:09:43

Skönt att ni är tillbaka! =) ses imorgon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela