Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gårdagens Ullared

Publicerad 2010-03-04 13:41:39 i Shopping

Gårdagens utflykt till Ullared gick jätte bra. Vägen dit och hem var inga problem att köra. I Ullared var det inte alls mycket folk så man slapp alla långa köer och vi hittade en parkeringsplats nära Gekås. Allt gick verkligen jätte smidigt. Det blev två rundor inne på Gekås. Vi tog också en shoppingrunda i små affärerna. Allt som allt igår gick på 3000kr. Alltså all shopping, mat, hyrbil och bensin. Shoppingen bestod mest av kläder och leksaker till Alvin. Men jag köpte även underkläder och en shorta till Richard. Casey fick ben och en aktiveringsleksak. Jag köpte även Badrumsartiklar och lite till köket. Till mig själv blev det lite smink, hårgrejer, underkläder och smyken. De bästa inköpen jag gjorde var en potta som spelade musik, simbassängen och Sverige t-shirt och shorts till Alvin.

Dagen hemma i Norrköping hade gått jätte bra utan mig. Alvin var glad och lekte hela dagen och var inte ett dugg ledsen över att jag var borta i stort sätt hela dagen. Men när jag väl kom hem fick jag inte lämna honom. =) Alvin, Richard och Casey var jätte glada över inköpen jag gjort och där med jag själv. Det var en väldigt trevlig dag med tjejorna trotts att jag saknade Alvin!

Kommentarer

Postat av: Lena Hermanson

Publicerad 2010-03-04 17:23:02

Det ser ut att du handlat mycket,roligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela