Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Plask, plask!

Publicerad 2010-06-28 14:32:48 i Alvin <3

Idag har det varit sååå varmt ute. Vi började dagen med en tripp till city. Där shoppades det lite och så hämtade vi ut min telefon som varit på lagning. Sedan åkte vi hem till mormor där hundarna var och tappa upp en hink med vatten. Där fick de plaska hur bäst de ville i hettan. =) Alvin satte sig till slut i hinken och plaska så att hundarna inte kunde ta del av det svalkande vattnet alls.

Nu packas det och snart ska vi iväg och handla för några dagar på landet igen. =) Håller mig uppdaterad på facebook /Sarah fredriksson =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-28 18:33:23

Hundar är så fina. <3

Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

Publicerad 2010-06-28 20:19:06

Vilken härlig bild barn och hund, kan inte bli bättre. Vi hade en hund men tyvärr fick vi göra oss av med den :( Wiggo älskade att busa med honom.



Tack så mycket för din fina kommentar vad gullig du är :)



Kramis

Postat av: malin

Publicerad 2010-06-28 21:05:29

söta dom är båda två

Postat av: ida myrin ♥

Publicerad 2010-06-29 13:15:47

sv: tack detsamma! :)

Postat av: tessan

Publicerad 2010-06-30 20:20:16

ja det var verkligen varmt i går kan man ju säga. hoppas ni får det tevligt på landet. vi sak ju okså ut til landet snarkt kan man ju säga. vi sak ut till robbans föräldrar o var där så det blir nog toppen .

Postat av: Frågvis

Publicerad 2010-07-01 03:03:17

Hej!



Måste få fråga dig vad du anser om detta..



Har läst många trådar på forum nu om många som önskar sig en flicka istället för pojke för att de menar att döttrar får en bättre relation till föräldrarna medan man förlorar sin son till svärföräldrarna. De menar att man blir lyckligare av en dotter.



Detta gör mig så arg och ledsen då jag har en son som jag älskar mer än allt.



Vad tror du om detta? Hur hanterar man sådana korkade påståenden?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela