Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kolmårdens djurpark

Publicerad 2010-06-15 17:06:53 i Allmänt

Igår fick jag och Richard ett infall på att dra till Kålmårdens djurpark. Det blev en riktigt inpulsdag för hela familjen. Alvin tyckte det var jätte intressant att se alla djuren och det tog på krafterna. Hur mycket han än ville vara vaken så somnade han och sov ett bra tag mitt i allt. Vi såg på delfinshowen och gick också in på zoot. Inne på zoot fanns det småapor som var lösa och de satte sig på Alvins vagn vilket Alvin såklart tyckte var jätte kul!

Inne på Kolmården handlade vi förstårs massor till Alvin. Det blev en pipmugg med Bamse, 2 st Bamse böcker, djurpussel,  t-shirt med Bamse, lejon diadem, lejon tofflor, Mjukistiger, haj och en surukat.


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-06-15 19:59:48

Låter som en toppen dag!

Postat av: sara - mamma till wilda

Publicerad 2010-06-16 10:08:02

Han såg ut att gilla djurparken =)

Postat av: Helenas Hem -Om livet på landet

Publicerad 2010-06-16 11:57:59

Vad härligt!!! Jag har bara varit på Kolmården 1 gång, när pojkarna var liten. Men det var verkligen jättemysigt. Älskade delfinerna. :)

KRAM

Postat av: tessan

Publicerad 2010-06-17 09:24:23

låter som ni hade en toppen dag. o fint väder var det ju med. när vi var där så rengnade det ju hela dagen. så vi gick ju inte igenom hela parken då. men vi ska ditt igen har vi sakt o hoppas då på fint väder. vad söt han va med öronen på sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela