Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då drar vi på minisemester

Publicerad 2010-07-29 21:20:12 i Resa

Imorgon drar vi med familjen Hermansson på minisemester till hemlig ort. Vi åker över helgen för shopping och god mat. Vi har planerat detta ett tag nu så det ska bli jätte kul.

Vi kommer att åka utan vår kära son Alvin för första gången. Han kommer att sova i stugan hos mormor och moster som också kommer att ta hand om vår hund. Detta känns lite sådär vad ska man säga? Inte jobbigt inte heller nervöst, eller kanske? Jag vet inte men stor saknad kommer jag iallafall känna.

Nu spenderar vi kvällen med massa mys med Alvin som kommer få en massa presenter när vi kommer hem.



(Alvin kunde inte sitta still där med blev bilden suddig)

Kommentarer

Postat av: Vanessa

Publicerad 2010-08-07 22:27:15

Hoppas ni får en underbar semester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela