Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Titta Alvin står upp själv!

Publicerad 2010-01-27 17:18:17 i Alvin <3

Nu har man vaccinerat sig mot svininfluensan, skönt! Jag, Alvin och Elin drog till sjukan igår och tog sprutan. Alvin grät knappt ingenting. Han gnällde när nålen stacks in i benet på honom men sedan gick det över. Han var så duktig. Nu vet jag dock inte vart jag ska när Alvin ska få andra sprutan eftersom det är sista veckan på sjukan. 

Nu står Alvin upp medans han håller i golvlampan och titta, han tar ett steg framåt och ett till. Bäst jag hämtar kameran och tittar till honom. =)


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-27 17:40:02

Oj då. Duktiga killen! Roligt

Postat av: Richard

Publicerad 2010-01-27 18:07:39

Han är helt underbar vår pojke. Älskar er.

Postat av: Helena

Publicerad 2010-01-27 18:19:39

Waow, vad duktig han är! =)

Postat av: malin

Publicerad 2010-01-28 12:56:54

ojjjj börjar bli stor lillkillen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela