Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Underbara semlans dag idag

Publicerad 2010-02-16 12:56:24 i Allmänt

Idag är det semlans dag så jag och Alvin köpte en varsin semla till mig och mormor från konditoriet vid mig. Sedan traskade vi hem till Alvins mormor och smaskade i oss de goda bakverken. =)

Jag och Richard har säkert dragit i oss 6 stycken semlor redan i år. Oops! Vart ska vi göra av med dom kalorierna?

(Bilden är ifrån sist Richard köpte semla och blomma till mig hemma hos oss)

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2010-02-16 14:40:03

Det låter riktigt gott med semla. Vi får semla på jobbet idag. Hallelulja!

Postat av: unique

Publicerad 2010-02-16 17:36:44

hahaha säkert gott med äpple/kanel yogurt. Ingen hit att göra tzatziki på det. För den delen får jag ju inte äta den

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela