Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Promenad i snön

Publicerad 2010-02-18 11:49:45 i Allmänt

Nu ska jag, Alvin och Casey ge oss ut i skogen på en lite längre promenad. Det snöar för fullt ute och snöhögar på flera meter står överallt här ute. Jag har hört det ryktas om att det ska komma snö på 20 cm till i veckan. Förstår inte när det ska sluta. Snön kommer ju ligga kvar länge in på vårkanten om det fortsätter så här.

Alvin klär vi varmt  i hans POP overall och en mysig filt får han runtom sig i åkpåsen i vagnen. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-18 16:15:32

klart vi ska göra flera tripper dit :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-18 16:16:04

klart vi ska göra flera tripper dit :D

Postat av: tessan

Publicerad 2010-02-18 17:55:34

jo jag håller me ddig lite jobigt det här med förkylning o så och hoste tar ju så lång tid för dom inan den släpper med. men det blir nog bättre. jo det sägs ju att det ska kommamer ¨snö men får väl se jag lämnar ju landet sverge o åker ju till norge på söndag o är där en veckan så det lär nog va licka mycket snö där som här.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela