Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En lyckad middag!

Publicerad 2010-02-14 19:20:23 i Allmänt

Middagen idag bestod av klyftpotatis i tomatsås, köttbullar inbakade med fetaost och till det ett jätte gott bröd med soltorkade tomater och en grekisksallad till det. Det var så gott att jag åt två stora portioner och blev så proppmätt man kan bli. =) Valpen hade hunnit att bli 16 veckor redan och hade växt jätte mycket sen sist. Han var så söt och ville vara med hela tiden. Alvin gillade honom jätte mycket och skrattade gott åt honom. Det blev också en skogspromenad ute i snön då solen sken över oss så skönt. Alvin somnade ju som vanligt men vi andra njöt av promenaden ilf. =) Nu får vi ta en träff hos oss nästa gång så hundarna kan träffas och leka lite i inhängnaden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela